مشکاتمشکات، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

مشکات عسل مامان و بابا

این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست...

1390/9/20 2:32
نویسنده : مامان مشکاتی
1,621 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با مامان و خاله زینب رفتیم مصلی مراسم شیر خوارگان حسینی

مامان برام لباس علی اصغر خریده بود و تنم کرده بود خاله زینب هم برای علی یکی مثل مال من خریده بود

وقتی رفتیم مصلی دیدیم یه عالمه نی نی مثل ما اونجا هستن

اونجا همه برای یه نی نی گریه می کردند، یه آقایی بلند بلند یه چیزایی می گفت ، صداش همه جا میپیچید ،می گفت : اون نی نی خیلی مظلوم بوده ، می گفت : مامان اون نی نی شیر نداشته که بهش بده  و ...، منم خیلی براش ناراحت شدم

وقتی مراسم تموم شد همه ی مامانا چشماشون پف کرده بود فکر کنم اونا خیلی گریه کرده بودند;  برای اون نی نی یعنی علی اصغر(ع) ، واسه ی مامانش و واسه ی باباش امام حسین (ع) مظلوم...

 خلاصه خیلی مراسم با صفایی بود و جای شما رو هم خالی کردیم

چند تا از عکس های مراسم رو گذاشم که ببینی

مامانی من حاضلم بیبین چقد ناژ شدم

مشکات در لباس سقایی

مامانی من آمادم که بلیم عزادالی،بیبین چقد مؤدب ژانو ژدم

مشکات آماده برای رفتن به همایش شیرخوارگان حسینی

مامانی بلیم دیگه دیل میشه ها!

مشکات منتظر رفتن به همایش شیرخوارگان حسینی

السلام علیک یا علی اصغر(ع)شهید...

مشکات در همایش شیر خوارگان حسینی برای اولین بار

اینم دوشتم علی پسل خاله ژینب،اونم مثه من لباس سقایی پوشیده 

مشکات و علی( پسر خاله زینب) برای اولین بار در همایش شیرخوارگان حسینی

مامان جون اینجا چقد نی نی مثل من زیاده !

مشکات در مصلی

من و دوشتم علی در حال عزادالی...

مشکات و علی در حال عزاداری

فدای لب تشنه ات یا علی اصغر(ع) مظلوم...

فدای لب تشنه ات یا علی اصغر(ع) مظلوم

 مشکات عزیزم فدات بشم،انشاالله امام حسین نگهدارت باشه!

مشکات در ماشین در حال برگشت از همایش شیر خوارگان حسینی مورخ یازدهم آذر نود

دختر گلم امیدوارم ادامه دهنده ی راه امام حسین(ع) و یارانش باشی،انشاالله...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محیا
20 آذر 90 7:57
علی اصغر نگهدار همشون باشه
م. بخشی
20 آذر 90 12:47
چقدرررررررررر ماشالله ماه شدی مشکات موشولی
خاله زینب
20 آذر 90 13:04
سلام سلام به مشکات گلی و مامان گل منگلیش به به خیلی عالی بود قبول باشه انشالله . ولی ای ریحانه کلک عکسایی که از علی گذاشتی همش عکساییه که به مشکات نگاه میکنه ها!!!!نکنه نقشه ای برای پسر من کشیدی؟؟؟؟هاااااان؟؟؟؟ پسر من فعلا میخواد درس بخونه من هنوز فرصت نکردم عکسای علی رو بروز کنم انشالله اولین فرصت. مشکات خاله رو حسابی ماچ بارون کن. مواظب خودتون باشید یا علی
باران
20 آذر 90 22:43
ممنون عزیزم!
علي خوشتيپ
1 دی 90 20:41
سلام خاله جون از كليپ من تو وبم ديدن كنيد كدم تو مسابقه 150 هست خوشحال ميشم بهم راي بديد. نحوه راي گيري در دپارتمان مسابقات اومده
هستی
2 دی 90 21:28
سلام مشکات خوشجله پیش دریای ما هم بیا دوست دالیم خوشگله
مامان آنیسا
29 دی 90 14:23
سلام گلم
منم یه دخمل دارم همسن شما


فارسیکا
7 بهمن 90 3:37
سلام براي اولين بار در فروشگاه هاي اينترنتي ايران فروش دي وي دي هاي شبکه بي بي تي وي به زبان انگليسي http://farsika.ir/ask/?link=218 http://farsika.ir/ask/?link=185 http://farsika.ir/ask/?link=166 آموزش اعداد کليپ هاي تصويري و babytv cuddlies همچنين دي وي دي هاي آموزشي ديگر بي بي انيشتينmagic english ,dora, baby can read و .... و همين طور مجموعه هاي کارتون مانند پينگو، پت و مت ، بره ناقلا ، برنارد ، مستر بين و ... با 10 درصد تخفيف براي وبلاگ هاي کودکانه در صورت تمايل به خريد و دريافت تخفيف با ايميل daryaei@gmail.com تماس بگيريد